TODOPOLICIAS
HOLA
INVITADO ESTA ES TU PAGINA POLICIAL
REGISTRAR-TE PARA ENTRAR EN EL FORO CENTRAL TODOPOLICIAS.PHPBB.COM
Y COMPARTE TODO LO QUE SEPAS DE ESTE MUNDO POLICIAS, CON TODOS NOSOTROS.

Notícia: Conductor denuncia Mosssos

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo

Notícia: Conductor denuncia Mosssos

Mensaje por Mossetta el Lun 30 Jun 2008, 20:19

Heavy escribió:2/5/2008 21:38 h SE SENT HUMILIAT PER LA POLICIA
Un conductor denuncia set mossos per insults i agressions al confondre'l amb un lladre de cotxes
• La policia nega els fets i afirma que l'individu es va mostrar violent, prepotent i amenaçant
EUROPA PRESS
VILANOVA I LA GELTRÚ
Un conductor ha denunciat set mossos d'esquadra que, segons ell, el 20 d'abril el van insultar i li van donar un cop de puny a la cara al confondre'l amb un lladre de cotxes. El jove va presentar la denúncia contra els Mossos la setmana passada. Els agents de la policia autonòmica neguen els fets.
José Luis Arcos Martín, veí de Vilanova i la Geltrú (Garraf), ha explicat que l'incident es va produir cap a les tres de la matinada quan els agents, que es trobaven realitzant un control d'alcoholèmia, li van demanar que aturés la furgoneta amb què circulava.
Segons el denunciant, els va dir als agents que no podia parar el motor perquè estava "avariat" i que, malgrat que tragués la clau del motor, la furgoneta continuaria encesa.
El cotxe tenia un pont
El jove ha explicat que els Mossos "es van posar nerviosos i van pensar que era un lladre" perquè al fer un pont per robar un cotxe, el motor del vehicle segueix en marxa. "Em van dir que baixés de la furgoneta, em van escorcollar, em van dir que aixequés el peu a l'altura del cap per ridiculitzar-me i em van comentar que qualsevol moviment que fes els ho comuniqués", ha declarat.
Els agents li van ordenar que es posés contra la paret i Arcos Martín els va preguntar si preferien que es posés "de cara o d'esquena". Sense dir res, segons la víctima, un dels mossos li va donar un cop de puny a la cara.
L'agredit ha assenyalat que va demanar el número de placa a un altre agent, que li va contestar, burlant-se, que truqués al servei d'atenció telefònica. "Vaig cridar i vaig demanar ajuda als veïns, però els Mossos em van emmanillar, em van tirar a terra i em van forçar el canell fins a provocar-me un esquinç", ha relatat, i ha afegit que es considera "agredit i humiliat" per la policia catalana.
Forta olor d'haixix
Els Mossos d'Esquadra han negat els fets denunciats. "Se'l va detenir per anar sense cinturó de seguretat i sense llum". "Així que van obrir el cotxe, els Mossos van notar una forta olor d'haixix i li van preguntar si n'havia consumit. A partir d'aquell moment l'home va adoptar una actitud violenta i prepotent" dient-los que tenia contactes i que els denunciaria si li feien alguna cosa, han subratllat els Mossos.
Una portaveu de la policia autonòmica ha afegit que estan tan tranquils que "no s'ha obert cap investigació" i que "de moment" no saben res de la denúncia.

http://www.elperiodico.cat/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAT&idnoticia_PK=505944&idseccio_PK=1021
En fi que som dolents....com tot hauria d'haver estat allà, però a primera vista em crec els companys.
Mossetta

Cantidad de envíos : 83

http://www.mossos.superforos.com

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba