TODOPOLICIAS
HOLA
INVITADO ESTA ES TU PAGINA POLICIAL
REGISTRAR-TE PARA ENTRAR EN EL FORO CENTRAL TODOPOLICIAS.PHPBB.COM
Y COMPARTE TODO LO QUE SEPAS DE ESTE MUNDO POLICIAS, CON TODOS NOSOTROS.

Oposicions 2009

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo

Oposicions 2009

Mensaje por Mossetta el Jue 26 Jun 2008, 14:38

aspirant20 escribió:Hola a tots, soc nou en aquest espai i m´agradaria compartir opinions entre d´altres coses relacionats amb aket mon de ser policia.
Tinc 20 anys i aquest any (2008) em vaig decidir despres de romiarm-ho durant tot l´any 2007 prepararme en una academia (que porto desde febrer) per la següent convocatoria. No se si arribo tard ya que diuen que aquest any s´acaba el desplegament, que aquest any sera l´any dels mossos...tot plegat hem preocupa pensant poder que ya no es tornaran a fer mes convocatories.
suposo que ningu sap quantes places demanen per la següent convocatoria pero per si algu esta informat que m´avisi o millor dit, ens avisi.
mentrestant treballar en lo que no em pertoca, amargat y esperan amb illusió el dia que hem pugui dedicar a alló que realment vull ser.
[/b]
Mossetta

Cantidad de envíos : 83

http://www.mossos.superforos.com

Re: Oposicions 2009

Mensaje por Mossetta el Jue 26 Jun 2008, 14:39

Mossetta escribió:
aspirant20 escribió:Hola a tots, soc nou en aquest espai i m´agradaria compartir opinions entre d´altres coses relacionats amb aket mon de ser policia.
Tinc 20 anys i aquest any (2008) em vaig decidir despres de romiarm-ho durant tot l´any 2007 prepararme en una academia (que porto desde febrer) per la següent convocatoria. No se si arribo tard ya que diuen que aquest any s´acaba el desplegament, que aquest any sera l´any dels mossos...tot plegat hem preocupa pensant poder que ya no es tornaran a fer mes convocatories.
suposo que ningu sap quantes places demanen per la següent convocatoria pero per si algu esta informat que m´avisi o millor dit, ens avisi.
mentrestant treballar en lo que no em pertoca, amargat y esperan amb illusió el dia que hem pugui dedicar a alló que realment vull ser.
Bona nit aspirant20,
Mai és tard per a res. Si bé és cert, el més possible és que les pròximes convocatóries no sobrepassin les 500 places, a diferència de les 1000 i escaig que n'hi han hagut fins ara. Conovtaríres n'hi hauran sí, però no de tantes places, no molts menys. Per saber la xifra exacte, s'haurà d'esperar fins l'any que ve, quan es tornin a convocar.
Segueix treballan-te-les, a guanyar-se la plaça!
PD: Benvingut Aspirant20, encara no hem pogut veure la teva presetació, por fer-la a l'enllaç següent :
http://mossos.superforos.com/viewtopic.php?t=64&start=30
Sort.
Mossetta

Cantidad de envíos : 83

http://www.mossos.superforos.com

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba