TODOPOLICIAS
HOLA
INVITADO ESTA ES TU PAGINA POLICIAL
REGISTRAR-TE PARA ENTRAR EN EL FORO CENTRAL TODOPOLICIAS.PHPBB.COM
Y COMPARTE TODO LO QUE SEPAS DE ESTE MUNDO POLICIAS, CON TODOS NOSOTROS.

Per als joves que es deixen "enfonsar"

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo

Per als joves que es deixen "enfonsar"

Mensaje por Mossetta el Jue 26 Jun 2008, 14:02

encase escribió:Aquest escrit l'he tret d'un altre foro mentre xafarfejava per internet, diuen que es real i crec que hi han moltes situacions iguals, esta bastant be, va per tots aquell jovent que es deixa dur per els altres. Reflexioneu abans de fer qualsevol cosa.
Les onze de la nit o m'afanyo o arrivaré tard i aquella colla de trinxes entranyable no espera. La setmana pasada ja no vaig poder sortir, mala guanyada setmana, semblava que tingues un grup de punk-rock dins el meu cap, banyat per una suor freda, endormiscat la tercera part de les vint-i-quatre hores com si fos un cadell de gat.
Aquesta nit el cos em demana festa a tope. Coll., es normal, tinc dinou anys i tinc les hormones a mil revolucions, soc insconstant i erratic com un ratpenat i m'agrada l'adrenalina de viure al limit. Potser te raó el tiet Bernat que em cal una dona sensata i ferma que faci ser més responsable, pero com no l'he trobat continuo anant de flor en flor. Les festes nocturnes son cada cop mes desfasades. Al principi era qui possava seny, pero no feien cas. Al final passes i també fas el pressec.
Dels set que formem el grup, dues son noies, les xicotes d'en Guillem i l'Isaac. A vegades les parelletes no venen, i em fa la sensació que el grup s'esta fragmentan. Em rebenta. Al menys el Dani i Hugo son amics incodicionals.
Vaig en metro. No tinc moto ni cotxe, pero se conduir tant un com altre. Tenia un ciclo pero era de segona mà, estava molt atrotinat, massa kilometres, al final va passar a millor vida.Hauré d'estalviar pero amb 600 miserables euros no tinc ni per començar.Arrivo a la plaça del sol, aquesta nit tampoc han vingut les parelletes...Bah!, que els aprofiti.
El Dani ha vingut amb el Marcos, un company seu de clase, colombià, que en alguna ocasió ens ha passat costo. Te un cossí que es "camellito", fa poc que s'hi dedica per que no s'adapta o rebutja altres feines...qui sap, jo no pregunto, no asunte meu... a més potser m'interesa mantenir la cordialitat per si necesita un ajudant esporadic.
Tres del matí...ens fan fora de l'ultim local. No volem pirar a casa, la nit es jove!. De vagabundeig pels carrers ens trobem amb en Nico, un colega d'en Marcos que ens ofereix "neu", els meus col.legues i jo no hem passat mai la porta del costo i la priva, pero es tentador i fa respecte a l'hora.
El tio ens treu com a minim deu anys de diferencia i ja no diguem de corpolencia. Ens vacilar dient-nos marrecs. Ho provem, i el coctel d'alcohol, hachis i coca causa en els iniciats, nosaltres, un efecte de cicló... quan m'adono, soc bocaterra, escabellat, damunt un toll de les meves babes i la llum blava del pont de la sirena policial ilumina el carreró.
Em parlan de manera reposada, en to alt i autoritari. M'estant llegint els drets mentre m'enmanillan a la esquena. Carrecs: alteració de l'ordre, trencadissa, desobediencia i resistencia. Aquest cop soc el pringat, no l'espectador. No em reconeixo, jo he fet tot aixó que em diuen?. Estic sol, els amics han fugit.
He tocat fons. Els mossos m'han detingut per gili, veuras quan ho sapiga la mare... Dec de demanar perdó a ella, als profes, a qui li he destrosat l'aparador, als mossos, i a mi mateix per ser tan insegur"". Perdó pel rotllo. Aquest escrit va dirigit a aquells joves que es creuen que nomes pots divertir-te provant tot i que ets mes home i respectable si accedeixes a fer el que vol el grup. També agrair als mossos la bona tasca, que no sempre es represiva com diuen si no que en més d'una ocasió fa reflexionar i que no hi hagi un segon cop.
Mossetta

Cantidad de envíos : 83

http://www.mossos.superforos.com

Re: Per als joves que es deixen "enfonsar"

Mensaje por Mossetta el Jue 26 Jun 2008, 14:03

Aitor escribió:Molt ben redactat, llàstima que això molts cops es 100% real
Mossetta

Cantidad de envíos : 83

http://www.mossos.superforos.com

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba