TODOPOLICIAS
HOLA
INVITADO ESTA ES TU PAGINA POLICIAL
REGISTRAR-TE PARA ENTRAR EN EL FORO CENTRAL TODOPOLICIAS.PHPBB.COM
Y COMPARTE TODO LO QUE SEPAS DE ESTE MUNDO POLICIAS, CON TODOS NOSOTROS.

Què puc fer?

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo

Què puc fer?

Mensaje por Mossetta el Jue 26 Jun 2008, 13:54

gei11 escribió:A veure, primerament, no sabia on posar aquest post, l'he posat aquí (Lliure) perquè m'ha semblat la millor opció.
Bé, el meu "problema" és el següent: tinc 17 anys (en faré 18 al mes que ve) m'han aconsellat gent de dins dels mossos, que si el que vull és ser mosso, estaria bé que m'hi presentés el novembre d'aquest any, la meva pregunta és: d'ara fins a què es facin les proves d'accés i tot, què puc fer i/o com em puc preparar(física i mentalment)?
De moment, excepte l'edat i el carnet de conduir, que me l'estic treient, tinc tots els altres requisits(ESO, 1.83m, sense antecedents, sense tatuatges ni pircings).
A veure, físicament estic bé(crec jo), he estat fent esport tota la meva vida, així doncs, què em podrieu aconsellar que fes?
Gràcies pels temps invertit en llegir el meu incís. Espero resposta.
Héctor.
Sort als que ja hi són a dins o els que ho estan intentant!! Smile

Mossetta

Cantidad de envíos : 83

http://www.mossos.superforos.com

Re: Què puc fer?

Mensaje por Mossetta el Jue 26 Jun 2008, 13:56

Aitor escribió:Yo driía que tens temps de sobres per preparar-te, si has fet esport tota la teva vida no crec que tinguis gaires problemes amb les físiques, jo almenys no en tinc i feia com 3 anys que no feia esport, això si, practica la curs navette, barra, etc...
Comença a estudiar el temari, pots anar a moltes llibreries a comprarla, jo a barcelona vaig anar a una que está al costat del corte-ingles de plz. Catalunya.

El carnet de conduir crec que no el necessitaràs fins que no entris a l'acadèmia

Mossetta

Mensaje por Mossetta el Jue 26 Jun 2008, 13:56

Mossetta escribió:
gei11 escribió:A veure, primerament, no sabia on posar aquest post, l'he posat aquí (Lliure) perquè m'ha semblat la millor opció.
Bé, el meu "problema" és el següent: tinc 17 anys (en faré 18 al mes que ve) m'han aconsellat gent de dins dels mossos, que si el que vull és ser mosso, estaria bé que m'hi presentés el novembre d'aquest any, la meva pregunta és: d'ara fins a què es facin les proves d'accés i tot, què puc fer i/o com em puc preparar(física i mentalment)?
De moment, excepte l'edat i el carnet de conduir, que me l'estic treient, tinc tots els altres requisits(ESO, 1.83m, sense antecedents, sense tatuatges ni pircings).
A veure, físicament estic bé(crec jo), he estat fent esport tota la meva vida, així doncs, què em podrieu aconsellar que fes?
Gràcies pels temps invertit en llegir el meu incís. Espero resposta.
Héctor.
Sort als que ja hi són a dins o els que ho estan intentant!! Smile
Hola gei11,
Si sempre has fet esport, no tindràs problemes.
El que pots fer, és apuntar-te a un gimnàs, y ser contant i anar-te entrenant. Agafa fons per la navette, força de braços per a la barra.... entrenat tot en general, però res d'específic. L'any que ve, quan s'apropin les físiques, fora bo que t'aountessis a algun lloc per prepara-te a conciència el circuit, la navette, la dina i la barra, amb un entrenador que et digui com ho has fer.
Sort!

Mossetta

Mensaje por Mossetta el Jue 26 Jun 2008, 13:58

gei11 escribió:Gràcies als dos.
Mossetta, això d'apuntar-me al gimnàs ja ho tenia pensat, el que passa que ara mateix m'estic recuperant d'una operació recent i no puc fer gaires esforços, però això de tenir algú com a "entrenador" que em pugui més o menys guiar és bona idea, gràcies! Smile
A la curs navette, en el col·legi en feia 13 o 14, em sembla que està prou bé no?
Per cert, m'han aconsellat també que em llegeixi el diari cada dia perquè a les proves de cultura general és on "cau" casi tothom, és cert? Si més no, curiós. Smile

Espero altres respostes, gràcies!

Mossetta

Mensaje por Mossetta el Jue 26 Jun 2008, 13:59

encase escribió:El que faria jo seria, quan m'haguès recuperat de l'operacio apuntar-me a un gimnas (tambe tens l'opció de que en algunes academies entra el gimnàs) i agafar fons i força de braços, pero sobretot fons que per la course navette se n'ha de tenir bastant. 13 o 14 paliers com dius que feies diriem que es un 10, jajajaja, quina "enveja".
I sobre el tema d'actualitat, aquest examen van sortir coses bastant bàsiques, jo tambe hem llegia el diari cada dia i al final van sortir coses que fins i tot sense llegirte el diari. Jo el que feia era veure bastant el canal 3/24, pero aixo es depen de cadascú.
Molta sort...i a posar-s'hi fort.
Salutacions a tots.

Mossetta

Mensaje por Mossetta el Jue 26 Jun 2008, 14:00

gei11 escribió:Gràcies encase, això dels 13 o 14 paliers, nose, és que com ho feiem al gimnàs amb el terra aquell de goma saps? Allò va molt bé per correr, almenys a mi. Jo és que ho noto molt el terreny quan es tracte de correr, faig bàsquet i del parquet al ciment hi ha molta diferència, els genolls pateixen la meitat si corres en parquet o goma d'aquest, a part que poques vegades tindrà irregularitats, suposu que això ajuda bastant alhora de correr. I sobretot la respiració! Perquè és una prova de resistència.
Per cert, la distància d'un punt a l'altre són 20m o 25m? És que potser a l'escola estaven més aprop, per això en vaig fer tants... jajaja
Gràcies!

Mossetta

encase escribió:jajaja. Hem sembla que son 20 mts si no m'equivoco. I aixo de la superficie si que es nota si.
Salutacions.

Mossetta

gei11 escribió:ostras, llavors vaig bé no?
He llegit en un altre post que també fan proves de elasticitat, en això jo sóc nul... jajaj es que sóc bastant gros i resistència tinc la que vulguis però elasticitat...
bé, que vaig bé a tothom!
gràcies encase! Razz

Mossetta

Mensaje por adam el Miér 30 Sep 2009, 00:11

Bones a totom! he estat llegin x aqui la historia daquet noi d 17 anys i ma semblat veure k surts d'una operacio! Jo tambe estic comensan a estudiar i tal i desde que vai llegim les exclusions mediques estic una mica amoinat perque no se del cert si les passaria ja que porto 2 tornillos al genoll que, tot i que no mimpedeixen fer cap moviment, em te una mica aixi nervios per si em posessin alguna pega!
Crec que ja e dixat algun missatge pero em te tan nervios que voldria asseguram.
Algu sap algo sobre aixo? passaria sense cap problema?
moltes gracies companys

adam

Cantidad de envíos : 2

Mensaje por Contenido patrocinado Hoy a las 16:19

Contenido patrocinado

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba